|
Podstawa prawna
|
|
|
Wymagane dokumenty |
- dokument stwierdzający tytuł prawny do nieruchomości, a w przypadku założonej księgi wieczystej odpis z KW lub oświadczenie, o którym mowa w art. 116 ust. 2 pkt. 4 i ust. 2a ustawy o gospodarce nieruchomościami, przedstawiające aktualny stan wpisów w księdze wieczystej wraz ze wskazaniem numeru danej księgi, - Oświadczenie – zgodnie z art. 116 ust. 2a cytowanej ustawy - składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: ”Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”. Klauzula ta zastępuje pouczenie organu o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, - wypis z ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości objętej podziałem, - kopia mapy ewidencyjnej obejmująca nieruchomość podlegającą podziałowi, - wstępny projekt podziału opracowany na kopii mapy zasadniczej w skali 1:500 (3 egz.) wraz z mapą orientacji w skali 1:5000 (2 egz.), - decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (w przypadku braku planu miejscowego), - pozwolenie wojewódzkiego konserwatora zabytków, w przypadku nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków, - rzuty kondygnacji budynku - w przypadku, jeżeli przedmiotem podziału jest nieruchomość zabudowana, a proponowany jej podział powodowałby także podział tego budynku (2 egz.), - dokumenty potwierdzające poszczególne cele podziału (w przypadkach określonych w art. 95 ustawy o gospodarce nieruchomościami), - odpis z rejestru przedsiębiorców (w przypadku spółek prawa handlowego, spółdzielni, przedsiębiorstw).
- protokół z przyjęcia granic nieruchomości - wykaz zmian gruntowych, - wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej, - mapy z projektem podziału - wykonanej zgodnie z ustaleniami zawartymi w postanowieniu oraz zgodnie z załącznikiem graficznym do postanowienia. Przedmiotowe dokumenty sporządza jednostka wykonawstwa geodezyjnego na zlecenie wnioskodawcy – dokumenty te podlegają przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. |
|
Miejsce składania dokumentów |
Biuro Obsługi Mieszkańca, Przytyk, ul. Zachęta 57, pok. 18
|
|
Opłaty |
Nr
|
|
Termin załatwienia sprawy |
Nie później niż w ciągu 30 dni - od daty przedłożenia przez wnioskodawcę zaewidencjonowanej mapy z projektem podziału
|
|
Forma załatwienia sprawy
Tryb odwoławczy
|
Wydanie decyzji
Od decyzji przysługuje stronie odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, za pośrednictwem Burmistrza Miasta i Gminy Przytyk, w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
|
|
Uwagi |
Pracownik merytoryczny |
Pliki do pobrania dostępne są poniżej















