|
Podstawa prawna |
|
|
|
Wymagane dokumenty |
Wniosek o ustalenie numeru porządkowego Załączniki:
- kopia mapy zasadniczej z aktualnym stanem zabudowy (jeżeli budynek nie jest ujawniony w ewidencji gruntów i budynków),
- kopia decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z projektem zagospodarowania terenu i opisem budynku - do wglądu
- w przypadku uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę także kopia tego dokumentu wraz z projektem zagospodarowania terenu i opisem budynku - do wglądu
|
|
|
Miejsce składania dokumentów |
Biuro Obsługi Mieszkańca, Przytyk, ul. Zachęta 57, pok.18 |
|
|
Opłaty |
Wydanie zawiadomienia o nadaniu numeru porządkowego nie podlega opłacie skarbowej.
|
|
|
Termin załatwienia sprawy |
Wg terminów określonych w art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego tj. bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych, nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia skutecznego złożenia wniosku.
|
|
|
Forma załatwienia sprawy |
Wydanie zawiadomienia o ustaleniu numeru porządkowego - czynność o charakterze technicznym, podlegająca zaskarżeniu do sądu. |
|
|
Uwagi |
Pracownik merytoryczny |
Pliki do pobrania dostępne są poniżej















