Wydawanie zaświadczeń o numerze porządkowym/adresie budynku
Przejdź do - strona Poprzednia
Przejdź do - strona Następna
Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
Drukuj treść tego artykułu
Powrót do poprzedniej strony
Kontakt na stronie Kontakt
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym budynku / adresie nieruchomości
Dowód wpłaty należnej opłaty skarbowej.
W przypadku istnienia lub prognozowania do wybudowania więcej niż jednego budynku na danej działce: kopia mapy zasadniczej lub kopia mapy ewidencyjnej, czy też kopia projektu zagospodarowania działki - wraz z zaznaczonym obiektem.
Miejsce składania dokumentów
Biuro Obsługi Mieszkańca, Przytyk, ul. Zachęta 57, pok.18
Opłaty
17 zł,
płatne na konto Gminy Przytyk: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Przytyk
70
Termin załatwienia sprawy
Bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 7 dni
Forma załatwienia sprawy
Wydanie zaświadczenia o numerze porządkowym budynku / adresie nieruchomości.