W Urzędzie Miejskim w Przytyku otwarto Biuro Obsługi Mieszkańca (pok. 18, parter budynku). Miejsce to, ma na celu ułatwienie załatwiania codziennych spraw osobom odwiedzającym instytucję. W nowo powstałym punkcie można uzyskać tzw. pierwszą pomoc urzędową. W godzinach pracy jednostki, pracownik biura służy wsparciem w wypełnianiu dokumentów, udziela informacji o wymaganych procedurach oraz pomaga w skierowaniu do odpowiednich referatów urzędu.
Biuro umożliwia również składanie oraz pobieranie wniosków związanych z różnymi sprawami urzędowymi, takimi jak zgłoszenie wycinki drzew czy wydanie zaświadczenia o pracy w gospodarstwie rolnym.
Ważnym elementem działalności Biura Obsługi Mieszkańca jest dbałość o dostępność dla osób z niepełnosprawnościami. Nowe biuro to krok w stronę nowoczesnej administracji i jeszcze lepszego kontaktu urzędu z mieszkańcami. Dzięki niemu codzienne sprawy stają się łatwiejsze do załatwienia, a pomoc jest na wyciągnięcie ręki.