Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) informujemy, iż Urząd Gminy w Przytyku uruchomił Elektroniczną Skrzynkę Podawczą mającą na celu obsługę dokumentów elektronicznych. Adres elektronicznej skrzynki podawczej: http://epuap.gov.pl, adres skrytki urzędu /przytyk57/skrytka.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy w Przytyku:
Przekazanie dokumentu poprzez stronę Elektronicznej Skrzynki Podawczej - wypełnienie formularza bądź przesłanie podpisanego dokumentu.
Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu do Sekretariatu Urzędu mieszczącego się w pokoju nr 24 na następujących nośnikach danych:
- dyskietka 1.44 Mb 3.5,
- pamięć masowa USB 1.1/2.0 obsługiwana i wykrywana przez MS Windows XP,
- płyta CD-RW, DVD-RW
z możliwością zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy w Przytyku (akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe):
1. Akceptowane formy dokumentów elektronicznych:
- txt, doc, rtf, pdf – dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne
- xls – arkusze kalkulacyjne
- gif, tif (tiff), jpg (jpeg) – dokumenty graficzne,
- zip, rar, – do zmniejszenia objętości dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach.
2. Dokumenty elektroniczne muszą być:
- opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument,
- wolne od wszelkiego rodzaju wirusów komputerowych oraz innego szkodliwego oprogramowania,
Uwagi:
Dokumenty elektroniczne niespełniające wszystkich wymagań określonych powyżej będą automatycznie odrzucane i pozostaną nie rozpatrzone. W takim wypadku nie będą podejmowane żadne czynności związane z informowaniem nadawcy takiego dokumentu elektronicznego.
W przypadku braku kompletu dokumentów strona będzie wzywana do ich uzupełnienia.